Wszystkie ceny netto (+VAT 23%)
Nasi specjaliści z zakresu BHP chętnie udzielą Ci pomocy i wskażą niezbędne usługi. Poznamy Twoje wymagania i potrzeby a następnie zaproponujemy najbardziej optymalne rozwiązania.
Jednym z podstawowych obowiązków ciążących na pracodawcy jest poinformowanie pracowników o ryzyku zawodowym występującym na konkretnym stanowisku. Aby mieć pewność dochowania przepisów, najlepiej jest zrobić to w trybie zarządzenia. Sprawdza się on przede wszystkim w dużych przedsiębiorstwach oraz jednostkach organizacyjnych. Napiszemy zarządzenie o ryzyku zawodowym za Ciebie, tym samym oszczędzając Ci mnóstwo czasu i nerwów!
Warto wiedzieć!
W trybie zarządzenia ogłasza się również powołanie zespołu ds. aktualizacji oceny ryzyka zawodowego.
Samodzielne opracowanie takiego pisma jest czasochłonne, a dla osoby, która na co dzień nie zajmuje się szczegółowo kwestiami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy może to być także wyjątkowo frustrujące. Skup się na tym, na czym się znasz, a stworzenie zarządzenia o ryzyku zawodowym zostaw Soluma BHP!
Cena netto (+VAT 23%)